Täytä aina takuu- tai reklamaatioasioissa alta löytyvä lomake.
HUOM! Dynaamisen lomakkeen täyttö ei välttämättä onnistu selaimen PDF näkymässä, vaan lomake pitää tallentaa omalle koneelle ja täyttää esim. Adobe Acrobat Readerissä.
Tarvittaessa voit ladata Readerin tästä:
https://get.adobe.com/fi/reader/
|
Takuu- ja reklamaatioasiat –
Palautteet ja yhteydenotot
Pyydämme lukemaan alla olevat ohjeet huolellisesti läpi ja toimimaan niiden mukaan. Toivomme että olette meihin yhteydessä kirjallisesti.
Vasemmalla linkistä avautuvan reklamaatioilmoituksen voi täyttää/ jättää joko myyjäliike tai kuluttaja-asiakas:
Takuuasian hoitoa varten laitteesta - tuotteesta tarvitaan aina vähintään seuraavat tiedot:
- Merkki ja mallinimi (löytyvät käyttöohjeesta)
- Vikakuvaus (Vapaamuotoinen mutta tarkka kuvaus viasta tai vastaavasta)
- Viallisen osan nimi ja osanumero (Löytyvät käyttöohjeesta)
- Ostopaikka ja -päivämäärä (Löytyvät ostokuitista)
- Takuuvaatimuksissa tulee aina ostokuitti tai sen kopio olla maahantuojan saatavilla (Se pyydetään tarvittaessa erikseen)
- Mahdolliset valokuvat viallisesta laitteesta, laitteen osasta tai muusta ongelmasta nopeuttavat huomattavasti asian hoitoa kuntoon (Valokuvat lähetä alla mainittuun sähköpostiin)
Tiedot voi antaa myös perinteisesti sähköpostilla tai puhelimitse:
- Sähköpostitse ole yhteydessä osoitteeseen reklamaatio(at)finnflame.fi (Valokuvat tuotteesta tai osasta tulee lähettää tähän sähköpostiin)
- Puhelimitse ole yhteydessä reklamaatiopalvelumme numeroon 09 5259 3643
Selvissä uuden laitteen osien puuttumisissa tai takuu- ja reklamaatiotapauksissa, lähetämme uuden osan viallisen tilalle. Osa toimitetaan lähimpään postin palvelupisteeseen tai jos olette pyytäneet vaihtoehtoista toimitusosoitetta esim. laitteen ostopaikkaan tai työpaikan lähimpään postin palvelupisteeseen. Osan toimitus tapahtuu muutaman päivän sisällä ilmoituksen saapumisesta meille.
Epäselvissä tai muuten enemmän selvittelyä vaativissa ja varsinkin yli 6 kk/yli talven vanhoissa tapauksissa, kannattaa antaa tarkka selostus viasta ja jos mahdollista, lähettää myös valokuvat aiheesta yllämainittuun sähköpostiin. Moni asia reklamoidusta laitteesta voidaan usein helposti selvittää valokuvista. Sen jälkeen reklamaatiopalvelumme on teihin tarvittaessa vielä erikseen yhteydessä asian selvittämiseksi.
MITÄÄN LAITTEITA TAI LAITTEEN OSIA EI SAA OMATOIMISESTI LÄHETTÄÄ MEILLE. EMME VASTAANOTA TAI LUNASTA OMATOIMISIA PALAUTUSLÄHETYKSIÄ. JOS TARVITSEMME JONKIN LAITTEEN TAI SEN OSAN MEILLE TUTKITTAVAKSI, LÄHETÄMME SIITÄ KIRJALLISET PALAUTUSLUVAT JA -OHJEET ERIKSEEN.
Tarkemmat tiedot takuun kattavuudesta ja sisällöstä löytyvät laitteiden käyttöohjeista.
Grillien erilaisten kulutus- ja varaosien (Parilat, ritilät, nupit, lämpömittarit, sytyttimet yms.) saatavuus:
Useimpia grillin kulutus- ja varaosia voi tilata maahantuojan verkkokaupasta www.tulikulma.fi
Terveisin,
Oy FinnFlame Ab Jälkimarkkinointi
puh. 09 5259 3643
reklamaatio(at)finnflame.fi
|